Nrj @ Kungsan

Hejhej!
Igår kväll va jag och Olivia på Nrj in the park med min 2 av mina kompisar (Ida & Michaela)...
Vi hade as kul men när vi kom hem så hade vi jätte ont i fötterna för att vi hade hoppat alldeles för mkt!
haha... nee men det va många bra artister där igår o vi sjöng med heeela kvällen = )
Lägger in ngn bild från kvällen sen ; )
Vi hade ganska bra platser oxå...Vi va typ längst fram vid grinden  men inte mitt emot scenen dåe.... vi va typ vid den stor skärmen : P Men d visade sig att vi ändå hade bra platser!
För att rätt som det var så kom en från Madcon upp framför oss & jag & Ida tog fram kamerorna direkt o filmade : P
Haha... försökte få hans uppmärksamhet genom att stå & ropa/skrika.... men han fattade inte att d va till honom vi ropade åt... han trodde väl att vi stod & skrek till han som stod på scen : P
Men till sluuut fick vi honom att titta åt vårt håll & vi fick honom att le åt kameran oxå ^^,
Haha!...
Men det va en lyckad kväll iaf!
Ha det bra!

Kram Laura

Kommentarer
Postat av: O

okok följ reglerna skriv ett inlägg där de står att ja gör design, och länka mig www.oskhar.blogg.se säg till när det är klart så får ni ett datum då jag börjar med er design

2008-09-02 @ 16:21:57
URL: http://oskhar.blogg.se/
Postat av: Laura & Olivia

Nu är det så att en kille som heter Oskar gör design och är jätte bra på det!

Ville bara säga det!

Kraaam

2008-09-18 @ 17:12:23
URL: http://wwwlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0