Tbx...!

Jahapp.... då va man väl tbx till d gamla tråkiga Sverige igen...
Jag är så van med att vakna, gå up på balkongen, se havet & en massa palmer...
så kmr man hem sticker ut huvudet genom fönstret, ISKALLT, tittar ut... ser bara en väg & en massa skog ....
Ja, skillnad är det ju....
Men jag hade d iaf super i Gran Canaria!
Jag har solat, badat, käkat glass & badat ännu mer!
Men nu är det ju så att min mormor oxå följde med på semester (fasst bara 10 dagar) ...
en dag så köpte hon en bodysurf... (en liten bräda som man inte står upp på utan man ligger på den)
Och d va såååå himla kul!
Så nu har jag bestämt mig för att jag ska spara en massa pengar så nästa gång jag åker dit (2 månader) så ska jag köpa en RIKTIG sufingbräda (som man står på), våtdräkt & simfötter (man måste ha det ...fasste det är en kort variant)
Ja, nästa år kmr jag alltså vara i Gran Canaria i 2 månader för jag & min faimilj funderar på om vi ska flytta till Gran Canaria!
D är väl klart att jag vill det men ändå inte!
Jag vill ju kunna fortsätta löjla mig med Olivia & träffa alla mina andra kompisar och mormor,morfar+farmor,farfar o alla....
Men skulle d va så att jag flyttar då är det ju bara så lätt at du (olivia) kan faktigst ta o köpa en billjett o komma ner en månad =)
ååå vad jag längtar tbx!
Laddar kanske upp en bild från semestern sen... ;)
Ha det bra

Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0