Städa = Tråkigt!

Idag har vi haft en städ-dag här hemma. Vi rensade ogräs i grusgången, som går från huset till grinden och vi har städat rummen och plockat bär som vi ska frysa in. För att lösa detta på lättaste och roligaste sätt, så gör man som mig; och försöker dra sig ur så mycket som möjligt. Jag tog ansvar för matlagningen. Det tar faktiskt väääldigt lång tid att göra en salad. Efter jag var klar med det så städade jag mitt rum, och det blir roligare om man lyssnar på musik på högsta volym och sjunger med allt vad man kan. Ah, så här gick det för mig när jag skulle bädda sängen:


1. Börja bädda lite                                     
2. Tråkigt!                                                   
3. Varför bädda, jag kan ju lika gärna sova!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0