7c1- jobbiga klassen (a)

Hejhej!
Idag så va det skola som vanligt...
Som du såg så va inte våran klass så duktig idag...
På nästan ALLA lektioner så pratade alla konstant & lyssnade inte på lärarna... det fans ngr lärare som sa åt oss och andra som inte sa ngt alls.
Men vi hade ändå kul :P
Jag och Victoria satt o lyssnade på musik i min mp3 (Jason Mraz - I'm yours), satt och sjöng med, men läraren sa iiingenting (vi sjöng ganksa högt) (a)
Hahaaaa....
Asså jag kan säga att INGEN i klassen va tyst på ngn lektion (a)
hehhe....
på  näst sista lektionen (engelska) så var det som värst ^^,
Ngr killar satt och kastade papper på mig och Victoria och Ida... vi kastade tbx men då sa läraren åt oss :S
heheeee....
Men ja, nu måste jag göra läxor!
Ha det bra!

Kram Laura

Kommentarer
Postat av: gratisdesignern

du skaskriva ett inlägg inte en kommentar! ETT inlägg alltså ett helt nytt som detta, alltså ingen kommentar

2008-09-25 @ 17:04:36
URL: http://oskhar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0