Snäll kompis + godis och munk =P + (jag) hemlig beundrare (A)

Hejhej!
Idag har en vanlig (vanligtvis tråkig men jag har ju mina kompisar) ROLIG skoldag gått....
På lunchrasten följde jag med min kompis Ida till Ica och när vi var där så undrade hon om jag ville ha ngt.... Till slut så fick jag en munk och lite godis =P
Det var suuuper gott ! : )
Sen gick vi tbx till skolan och då fick jag låna 3 kronor av ida så at jag kunde köpa en dricka =P
Sen hade vi engelska... suck -.-  
Eftr att skolan slutade satt jag och 2 kompisar och väntade på att  en kille jag tkr e sööt skulle sluta (väntade en timme)
sen typ skrev jag och min kompis en lapp med mitt mobil nummer och med min pea och la in den i hans skåp (A)
Haha
så vi får väl se om han ens läser lappen imorrn (L)(H)
hahah
Men nu ska jag göra glosorna!

ha det bra!

Kram Laura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0